Leteci tanjir na opstini Sokolac!!!!




Pošto je većina letećih tanjira u istoriji čovjecanstva bila primjećivana na zapadu i u bogatijim zemljama (vjerovatno zato što je svemircima stalo do toga da se pokažu pred Amerikancima,jer mali zeleni znaju ko je NAJ i redovno gledaju show Jerry Springer-a i Oprah show),mislili smo da nikada necemo sličnu pojavu vidjeti u okruženju,a pogotovo u našoj maloj opštini!!!

Dokaza nema mnogo o ovom dogadjaju i letjelici,jer su prije svih reportera na mjesto dogadjaja,u selo Smrtiće,stigli "ljudi u crnom",naravno Amerikanci jer mi nemamo taj ogranak policije.Sve što se moglo saznati o ovom dogadjaju je izjava Milke M.,koja je,još uvijek vidno traumirana zbog ovoga dogadjaja,dala samo jednu kratku izjavu:
"Dok sam svome muzu Miroljubu ispred kuće postavljala ručak,krompirovu čorbu od juče,i krenula u kuću po kašiku,čula sam neki neobičan zvuk,sličan urliku,okrenula sam se i ugledala leteći tanjir!!!!To je trajalo samo par trenutaka i onda mi se sve smrklo pred očima,i nisam više ništa vidjela!!!"Još uvijek na smrt preplašena Milka nam nije mogla ništa više reći u vezi ovog dogadjaja!Na pitanje da li je on nešta vidio,Milkin muž,Miroljub,nam je kratko odgovorio : "Jebem i vas i leteće tanjire!!!" i zalupio vrata.

Još jedan stanovnik Smrtića,koji je želio da ostane anoniman,nam je rekao da Milka često vidja pomenute tanjire,i da to za njih nije ništa neobično!!!


Comments :

0 comments to “Leteci tanjir na opstini Sokolac!!!!”

Post a Comment

 

Gledajte uzivo RTRS

Gledajte uzivo RTRS
klik na sliku

Gledajte uzivo Veliki brat

Gledajte uzivo Veliki brat
klik na sliku